ÓVODÁKBAN
-Szervezetten, ismerős környezetben 

Gyerekeknek, mamáknak-papáknak, óvónéniknek

Drámával: hogy felszabadulhassanak a gátlásaik idegen nyelven is

Zenével: hogy a hangképzésük, intonációkészségük és ritmusérzékük fejlődhessen

Mozgással: hogy agyuk mindkét féltekéjét egyszerre használhassák

Kézműves tevékenységgel: hogy az életből ellesett helyzetekben automatikusan tudják használni a nyelvet.

 

Tisztelt Óvodavezető!

 

 

*      Az Ön óvodájában már működik angol nyelvi foglalkozás a gyermekek számára?

 

*      Meg vannak elégedve a gyerekek fejlődésével?

 

*      Vajon beszélik-e a gyerekek az angol nyelvet?

 

*      Értik-e, amit megtanultak, vagy csak elmondanak egy mondókát és nem is tudják, miről szól?

 

*      Esetleg Ön teljesen elveti az ötletet, hogy az óvodáskorú gyermekek angolul tanuljanak második vagy harmadik nyelvként?

 

*      Úgy gondolja semmi értelme, hogy második nyelvet tanuljon az olyan gyermek, aki még az anyanyelvét sem beszéli tökéletesen?

 

Kutatások bizonyítják, hogy hat éves korra az emberi agy minden jelentős növekedését eléri. Az élet legelső hat évében az agy tényeket és információkat fogad be, és ezeket elraktározza a memóriában. Kisgyermekkorban egy második nyelv elsajátítása fejleszti a gyermek agyának idegpályáit a halláshoz és az általános intelligenciához tartozó agykéregben.

 

Kimutatott tény az is, hogy a gyermekek nyelvvel való ismerkedését minél korábban érdemes elkezdeni, ugyanúgy, mint ahogy a mozgás, éneklés, mondókatanulás és szocializálódás alappilléreit is az óvodákban alapozzák meg.

Az olyan kisgyermek, aki két nyelvet hall, s akivel két nyelven kommunikálnak, úgy nő fel, hogy mind a kettőt érti. A gyakorlat azt mutatja, hogy a gyermekek különbséget tudnak tenni a nyelvek között.

Különböző nyelvek kisgyermekkorban történő tanulása kiszélesíti a gyermek mentális kapacitását mindenféle tanulásra és tevékenységre vonatkozóan.

 

A mai világban elengedhetetlen, hogy az emberek idegen nyelvet beszéljenek, főleg egy olyan kis országban, mint Magyarország, melynek anyanyelve nem világnyelv.

Miért terheljük az iskoláskorú gyermekeket különórákkal és szabadidejük feláldozásával, házi feladat készítésével, amikor óvodáskorban természetes úton elsajátíthatják az idegen nyelvet, csakúgy, mint a saját anyanyelvüket:
 *      kreatívan,

 *      játékosan,

 *      zenével,

 *      drámával,

 *      sok mozgással.

 

Ez a módszer évek óta sikeresen működik, speciálisan erre a korosztályra irányul, és az idegen nyelvet játékosan, életszerű helyzetekben, kommunikáció-centrikusan, szinte észrevétlenül sajátítják el a gyermekek.

 

A megfelelő színvonalat diplomás, tapasztalt, részben anyanyelvi pedagógusaink biztosítják, akik közül mindenki élt külföldön is.

 

Kétnyelvű gyermekek szintfenntartását és fejlesztését is vállaljuk, minden korosztálynak.

 

Ingyen bemutató órát tartunk!

 

Próbálja ki!

 

  A foglalkozások Budapest központi kerületeiben minimum 6, Bp. külső kerületeiben, illetve Bp.-en kívül (15km.-en belül) minimum 8 fő jelentkezése és előleg befizetése után indul. Jelentkezni az ADATLAP kitöltésével, valamint 2000 Ft előleg befizetésével lehet. A tanfolyamokhoz folyamatosan lehet kapcsolódni.

Helyszínek
Árak
Elérhetőség

 

 

eXTReMe Tracker